من این وبلاگ رو ساختم تا شما رو بخندونم...پس فقط بخندین...!اگه از چیزی ناراحت هستین این وبلاگ رو از دست ندین!!!!امیدوارم که خوشتون بیاد...! برای دیدن بقیه ی
مطالب از آرشیو موضوعی استفاده کنین...!راستی نظریادتون نره...اما حتی اگرهم که نظر نمیدین لایک رو حتما بدین...!!!!مرسی...!و یه چیز دیگه...اگه مایل به تبادل لینک بودین سایت منو با اسم ☆مطالب طنز و خنده دار-خوارزم ☆ لینک کنین بعد بهم بگین که با چه اسمی لینکتون کنم...امیدوارم که همیشه لبتون خندون باشه...! :دی و تو چه دانی چرخوندن اون دایره برای تصویر شفاف تر یعنی چه!...
ما را در سایت و تو چه دانی چرخوندن اون دایره برای تصویر شفاف تر یعنی چه! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 15:44